Kontorassistent administration

Hvis du har lyst til at arbejde i et travlt miljø, hvor der kan være stor uforudsigelighed i hverdagen, men også velkendte tilbagevendende arbejdsopgaver, er du måske den rette person til jobbet.

Hvad tilbyder vi?

Et job i vores administration, hvor du aktivt skal deltage i en bred vifte af opgaver, som spænder over opgaver som fx bogholderi, marketing, telefonbetjening og vognstyring.

Vores administration sidder som bindeled mellem afdelingerne, og vi sørger for, at alle opgaver følges til dørs.

Vi har en høj grad af faglighed og leverer høj kvalitet i alt, hvad vi foretager os.

Hvad kan du forvente?

En hverdag, hvor du kan blive udfordret fagligt. Din evne og lyst til at ville lære nyt er i den forbindelse i høj grad med til at gøre din hverdag interessant og varieret.

Vi arbejder i en organisation med en flad struktur. Du kommer til at sidde i et åbent kontormiljø, hvor både kolleger og kunder er tæt på i det daglige. Vi er sluse for telefonen, og har i den forbindelse berøring med mange kunder i løbet af en arbejdsdag.

Et job, hvor du kan bruge din strukturerede tilgang til enhver arbejdsopgave, og samtidig mestre at bevare roen og overblikket i en til tider hektisk hverdag.

  • Interesseret?
  • Hvis ovenstående lyder som noget for dig, så send os din ansøgning vedlagt relevant dokumentation via job@bbvejle.dk.
  • Der vil blive afholdt ansættelsessamtaler løbende.
  • Ønsker du yderligere oplysninger om stillingen, kan du kontakte regnskabschef Kirsten Toft på telefon 7640 8111.

Bøje & Brøchner a/s har været autoriseret forhandler af Ford i Vejle siden 1926.
Ud over at være Danmarks største Transit Center er vi et af landets største Ford bilhuse
med autoriseret salg, service og skadesværksteder.

Vi beskæftiger i dag 46 engagerede medarbejdere.