Hos Bøje & Brøchner ønsker vi at tiltrække fagligt dygtige medarbejdere med et højt servicegen.
Kvalitet og kundeservice er vigtige nøgleord hos os. Lyder det rigtigt for dig så glæder vi os til at fortælle om
din mulighed for at fortsætte din karrierer i bilbranchen som reservedelsekspedient på Boulevarden i Vejle.

Din primære arbejdsopgave vil være daglig håndtering af reservedele og administration af ordre.

  • Ordreekspedition
  • Data overvågning
  • Telefonbetjening
  • Tilbudsgivning
  • Opfølgning på Importør relateret data.
  • Forvent stillingen vil udvikle sig efter dine evner.

Vi tilbyder:

  • Stabil arbejdsplads med dygtige og engagerede kollegaer
  • Personlig og faglig udvikling i en flad organisation
  • Løbende dygtiggørelse i et importørstøttet uddannelsessystem
  • Indflydelse på egen dagligdag med frihed under ansvar
  • Vide beføjelser til selv at løse hverdagens opgaver.
  • En arbejdsplads hvor ordholdenhed og løsningspræget tankegang er værdsat.
  • Arbejdsdage hvor der til tider er rigtigt travlt.
  • Løn efter kvalifikationer.
  • På grund af 50 timers åbningstid er der mulighed for flexible arbejdstider.

Vi forestiller os, at du er uddannet reservedelsekspedient og meget gerne med Ford kendskab. Kendskab til Dracar og Office programmer er er en fordel, Du skal kunne tale med mange forskellige persontyper og have et højt servicegen. Det er derfor vigtigt, at du som person er imødekommende, udadvendt og tillidsvækkende.  Samtidig skal du være løsningsorienteret, proaktiv og sætte en ære i at gøre dit arbejde ordentligt.

Har du spørgsmål til jobbet er du velkommen til at kontakte forhandler Bent Krogh 7640 8110.

Der vil løbende blive indkaldt til samtaler da vi har brug for dig hurtigst muligt.

Skriftlig ansøgning sendes pr. mail til JOB@bbvejle.dk Husk at angive referencen “Reservedele” i emnefeltet i mailen.

Bøje & Brøchner a/s
FordStore Vejle

Har siden 1926 været et betydeligt bilhus i Vejle.
Bøje & Brøchner har som en af de få autoriseret FordStore salg og service af alle Ford produkter. Med kunden i centrum ønsker vi
at vores kunder oplever en let tilgængelighed og en personlig betjening, der tager højde for deres individuelle ønsker og behov.
Vi er privatejet, og vores medarbejdere har reelle beslutningskompetencer. Det ønsker vi, at vores kunder skal opleve.
– vi ser løsninger, hvor andre ser problemer.